torsdag 1 december 2011

December

Redan december igen, åter igen dags för chokladkalendrar, första året jag bara har en istället för tre, har blivit stor flicka nu! Missade dock julkalendern på TV:n idag, illa, men som vi alla vet är jag ingen morgonmänniska så sover hellre, och på kvällen glömde jag totalt bort det.

Istället för att titta på julkalendrar har jag träffat två klasskompisar och förberett inför nästa veckas seminarium, sedan ska ett paper (nej inte ett papper) lämnas in på fredag nästa vecka, efter det är det återigen dags för en medicinkurs, vilket innebär 5 veckors isolering.

Jag och Petra har dessutom växlat in mina livs första dollar, New York here we come!



Efter detta blev det träning, bästa spinningpasset på evigheter, grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar