söndag 4 december 2011

Andra advent

Härligt, andra advent redan, för första året någonsin har jag insett det mysiga med advent.

Idag har jag en effektiv dag. Gårdagen var så otroligt lång med kattutställning som pågick i över 10 timmar och efter det 3 timmars bilfärd hem från göteborg med en liten pipande kisse som försökte (och lyckades) ta sig ur transportburen i bilen. Fick i alla fall med oss ett litet pris hem.

Hur som helst så startade jag och henke dagen med en lång sovmorgon till halv 11, följt av frukost bestående av frallor direkt från ugnen, juice, ägg och allt som hör helgfrukosten till. Sedan träning, en timmes pump idag, köttade mig själv rejält och la på vikter på både ben, rygg, triceps och axlar. plus att jag körde situps med vikter, nöjd. Sedan gjorde jag degen till lussekatterna och under tiden som den jäste slank vi över till grannarna för lite fika och prat om sommarens resa till Kroatien, myyys!
Väl hemma igen bakades lussekatterna klart (sitter och provsmakar en just nu). Sedan blev det tacos och just nu skolarbete. Sen blir det film. Och vid sidan om allt detta har vi även hunnit tvätta och städa här hemma, gillar´t.

Borde väl återgå till plugget nu, slänger in en bild på gottet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar