onsdag 29 juni 2011

Lata dagar i solen

Oh vad jag älskar denna underbara ledighet.
Har nu spenderat mina två dagars ledighet i solen, åkt hem till föräldrarna och legat och solat i solsängarna på soldäcket, helt underbart!
Till följd av dessa två dagar har jag skaffat mig en schysst bränna, lite bikiniränder här och där vittnar om den stora före/efter-skillnaden. Har dock bränt mig lite på rumpan, någon som har lust att smörja in mig med kylgel?
Hinner kanske men en liten stund i solen innan jobbet imorgon, under förutsättning att det är sol vill säga. Nu är jag i alla fall hemkommen för dagen, nyduschad och sitter och väntar på att mannen ska komma hem från jobbet.
Lite fisk till middag ska lagas och efter det blir det dEMOTIONAL på BG ikväll, lovin it!
Det enda som fattas denna dag är träningen, har blivit dåligt med det, har ställt in 5 träningspass för solens skull denna vecka. Fast visserligen så är det ju typ bara 5 soldagar på hela året i Växjö. Får bli skärpning när regnet kommer istället.

Imorgon blir det jobb och på fredag morgon drar jag, Henke, bröderna och svägeskorna (borde finnas ett bättre ord som inte låter så gammalt) till Göteborg för att börja på Liseberg och sedan gå vidare mot Iron Maiden på Ullevi och sedan avsluta dagen med utgång. Ser ut att bli en bra helg.

Om tre veckor befinner jag mig i Berlin.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar