måndag 17 januari 2011

Termin 2

Ja då var man T2:a då, termin startade idag, ett steg närmare examen.
Jag fick dock en skeptisk syn på denna termin, vi har redan blivit påpackade en stor hög med läsanvisningar. Det är en praktisk kurs, sprutor, katetrar, blodprover och annat, hade aldrig räknat med att det fanns så mycket att läsa runt om detta men det leder väl någonvart om man har tur. Dagens föreläsning handlade om ergonomiteori, lite förberedande inför de praktiska övningarna.

Efter föreläsning var det en liten informationsträff om utlandsstudier, kan ju inte förneka att jag blev sugen, Atlanta i USA lät väldigt intressant, eller varför inte Oxford i England? Det är ju värt att fundera på, om jag skulle åka skulle det dock handla om några veckor, en hel termin skulle vara för jobbigt, har ju folk här hemma jag vill vara nära.

well well, ska resa mycket efter examen i alla fall, fast det ska jag berätta mer om i något senare inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar