fredag 14 januari 2011

Tentahysteri

Det är inte klokt hur snabbt tiden går, redan 5 veckor sen senaste tentan och dags för en ny, idag är slutspurten på mitt pluggande, imorgon gäller det.
Har fått tillbaka den förra tentan dessutom, gick väl sådär, kunde gått bättre men tröstar mig med att jag fortfarande inte hört en enda i hela klassen på 70 personer som klarat hela tentan, det borde väl säga lärarna något kanske?

hur som helst står lite mag- och tarmkanal, andning, hjärta och njurar på dagens schema, om jag är tillräckligt effektiv ska jag unna mig lite sushi, en hyrd film och mys med älsklingen ikväll, ska bli så skönt att få slappna av lite, och få detta överstökat, man varken ser eller känner sig särskilt fräsch dagarna innan en tenta, enbart myskläder, håret står åt alla håll, mörka ringar runt ögonen och man inser plötsligt att man knappt flyttat sig ur soffan på flera dagar, glömmer att äta och dylikt, plötsligt inser man att man ser ut som ett vrak. well, hinner inte tänka mer på det nu, en dag till, imorgon gäller det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar