tisdag 21 december 2010

Restarting the blog

well, vet inte hur många gånger jag suttit och funderat över vad jag ska skriva i det första inlägget i en ny blogg. Nu är denna blogg visserligen inte direkt ny.
Bestämde mig för att radera alla gamla inlägg och starta om från början. Så då kör vi väl, lite allmänt om mig till att börja med, mer detaljer kommer väl under tidens gång.

Andréa, blir oftast Nea, 19 år och Sjuksköterskestudent.
Lever i ett samboförhållande och för tillfället är vi med katt och denne lille kisse hamnar hos oss framåt februari.
Pluggar första terminen på sjuksköterskeprogrammet på Linnéuniversitetet och har för avsikt att läsa vidare till barnmorska eller diabetessköterska efter detta.
Vid sidan av studierna jobbar jag extra på barn- och ungdomskliniken och troligen ska jag snart börja även på barnakuten.

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar