måndag 27 december 2010

Mellandagar

Julen är över, lite sorgligt men det var en bra jul.
Firandet började med att jag och Henke utbytte ringar i sängen på julaftonmorgon (inga förlovningsringar) så nu har jag en underbar diamantring som klär mitt högra ringfinger. Sedan bar färden av mot firandet med min familj och Sedan Henkes familj.
Fick biljetter till Iron maiden på ullevi i sommar, en uppladdningsbar lila dammsugare, perfekt för utspilld kattsand och dylikt. Ett spakit med jordgubbsdoft från the body shop, testade det igår och det luktar fantastiskt gott, filmer, pengar, en tröja, grytor, en duk, en gigantisk mugg, fönsterlampor, en svensk ordbok och dylikt. Är väldigt nöjd i alla fall. Har ännu inte firat med Kim och Åsa så har ännu mer att se fram emot.
Nu väntar bara nyårsfirandet i Stockholm innan det är dags att göra 2011 till ett av mina bästa år.

Denna dag kommer hur som helst att bestå av ett djupdyk i cirkulationssystemet. Hjärtat och kroppens kärl är ett litet äventyr för sig men det är åtminstone intressant så jag ser fram emot det.

Ska även lägga upp en liten budget så att jag ska kunna spara ihop till sex and the city-boxen och samtidigt ha råd att betala all mat och andra nödvändiga saker till lägenheten. Har precis insett att jag har missat något ytterst viktigt då jag föddes så sent att jag var för liten för att få se på sex and the city när det gick på TV.



denna underbara ring klär numera mitt högra ringfinger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar