onsdag 20 maj 2015

Sömnlös natt

Kan tydligen inte sova inatt. Varför? Min misstanke är att det beror på förra veckans nattarbete. Dock har jag kunnat sova föregående två nätter så min teori är bristfällig. Tack och lov jobbar jag kväll imorgon (eller idag blir det ju iofs) så känner mig inte särskillt stressad av att ligga vaken. Har passat på att ha en ordentlig mysstund med ena kissen dessutom, tills han somnade i min famn innan han vaknade en timma senare och tassade iväg för att äta något. På tal om det så är jag också rätt hungrig. 

Klockan är halv 2, henke sover tungt intill mig. Är väl dags att försöka sova en femte gång. Det dummaste man kan göra när man inte kan sova är att plocka upp telefonen eller glo in i andra elektriska apparater, men nu kände jag att inget annat fungerade ju ändå så kunde lika gärna göra det förbjudna. Hade tänkt skriva lite träningshistorik ich psykologi men det sparar vi till en annan dag, en piggare och mer inspirerande dag. 

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar