fredag 13 mars 2015

Det där med lediga dagar

Ja ni vet ju att jag älskar lediga dagar, även om jag trivs super på nya jobbat. Igår var en ledig dag, uppladdning inför helgjobb. Vaknade pigg vid 8.30, behövde inte ens snooza, den ni! 
Steg upp, åt havregrynsgröt (tröttnar aldrig) innan jag begav mig till simmis för 20-25 minuters gymvistelse i väntan på att yogaklassen skulle dra igång. Blev en effektiv liten runda på gymmet. Yogan går bättre och bättre. Visst låser sig benen för mig i vissa positioner men inte alls lika mycket som förr. 

Vegetarisk lunch på reko, falafel i fullkorntortilla med gurksallad, supergott!!
Promenerade sedan milen med Petra, energiuppladning, D-vitamin och massor att prata om som vanligt. Avslutade promenaden med att testa magnum pink, den nya hallonglassen, god men onödigt dyr!

Kvällen bestod av att storhandla och sedan rekaxa i badet. Fin dag! Solen var pricken över i:et. Nu ska jag drömma vidare om resor och annat. 

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar