måndag 25 augusti 2014

Multitasking

Idag är en sån dag då jag helt enkelt inte kommer iväg till gymmet, känner mig orolig och lite nere. Försöker distrahera mig så gott det går. Så jag körde lite hemmaträning med vikter plus egna kroppen, lite bicepscurls, koncentrationscurls, dips, planka, hammercurls osv. Mellan seten dammsög jag ett rum i taget och i bakgrunden hade jag private practice igång, funkade utmärkt. Men nu har jag inte så mycket att hitta på dåhär strax innan det är dags att gå till jobbet så nu är oron tillbaka, försöker distrahera med att blogga. Oron blir mildare men den gnager där under. 



Inte blir det bättre av att jag är inne i en konstig matperiod, det enda jag vill äta är frukt och grönsaker, allra helst bara knapra på skuren isbergssallad. Vad är det för fel på mig?
Jag äter ju givetvis riktig mat med eftersom jag vet att jag måste, speciellt få i mig proteinet, men det tar emot att äta det.

Jag vill i nuläget bara träna, äta isbergssallad och krypa upp i henkes famn. 

I lördags var vi på Astrid Lindgrens värld med underbara brorsdottern, hade superkul och blev en heldag, nu saknar jag henne något otroligt. Berättar mer om dagen senare när jag fått över bilderna från henkes telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar