måndag 16 juni 2014

Prinsessan 2 år

Firade min brorsdotter igår, hon blir hela två år nu i veckan, otroligt vad snabbt tiden går!! Nytt glädjelipade jag när brorsan berättade att hon skulle komma, sedan föddes hon samma dag som jag kom hem från new york efter en veckas oro att hon skulle födas när jag var borta, och nu redan 2 år älskade unge!
Givetvis skämdes hon bort med en massa presenter, av mig och henke fick hon en vagn till sin docka och en doktorsväska med en massa stetoskop, sprutor och doktorsglasögon m.m


En lekstuga fick hon också, den lekte vi i på kalaset, och klättrade upp på loftet och busade. 


Gungade, fast bara farmor fick putta på. Sedan åkte vi rutchkana och plockade blommar



I övrigt i helgen har jag varit social, träffat familjen, henkes familj, hängt med erica och druckit trocadero och haft det allmänt bra. Bortsett från en släng av bakslag från nattjobb, botades dock av brorsdotterns härliga skratt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar