söndag 8 juni 2014

Busy with life

Glömmer bort bloggen allt oftare numera, varför? För att jag har fullt upp med att leva livet att jag inte rintigt hinner skriva om det alltid, ändå tycker jag om att dela min vardag mer er läsare. Sedan sist har jag egentligen bara jobbat, mer eller mindre. Sommarens semester lurar bakom ett hörn och jag orkar knappt vänta längre. 44 dagar tills min första semester någonsin. Och den semestern ska firas med resa resa resa. Och i höst blir det ännu mer resa om planerna går min väg, det vill säga om chefen är schysst och ger mig semester (har trots allt flera sparade semesterdagar från förra året eftersom jag inte hade någon semester alls då) och om ekonomin tillåter, men som jag räknat, och om jag räknat rätt, så kommer det att lösa sig fint. Resa-vardag 1-0. 

Livet känns fint. Det firas med jordgubbar i massor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar