fredag 23 maj 2014

Soldyrkande och gym

SSolen skiner över sverige, ganska sällsynt ändå, jag och Petra passade på att lägga oss på en filt i gräset, åt jordgubbar och drack barefoot rosé, klassiska kombinationen 




Därefter begav jag mig hem, åt lite, och sedan iväg till gymmet med henke. Rygg och axlar stod på schemat, och tänka sig, jag kunde genomföra hela passet utan att backen ballade ur, duktig nacke! Och tack M för alla nålar du stuckit i min nacke oavsett hur ont det gjort!

Blev 4 set med 8-10 rep i varje av varje, rygglyft, axelpress, två övningar i trx-rodd och trxfly, axelpress, vertical traction, chins, hantelrodd, latsdrag. Superskönt pass! Lite öm överralt i rygg och axlar idag, som det ska vara!

Idag väntar dubbelpass pump/spinning, ska plocka fram inlinesen och ha en allmänt god fredag
Men först ska jag njuta färdigt på min spikmatta och spikkudde


Okzi hjälper till


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar