måndag 26 maj 2014

Ny vecka nya möjligheter

Måndag åter igen, bytte pass så jobbar kvällen istället, helt okej ändå. Varit en vända på gymmet i förmiddags, mitt i magövningen i trx:en slog det mig hur länge sedan det var jag var på gymmet ensam. Oftast är jag där med henke och ibland Petra. När jag tränar själv är det oftast olika pass jag hamnar på. Tycker det där med att gå själv till gymmet är rätt tråkigt. Roligare med henke, så han kan lassa vikter i mitt knä till dipsen och se till att jag stannar i rätt höjd i axelpressen med hantlar osv. 

Hur som helst, kylskåpet är tomt. Vi ska handla imorgonkväll. Så blev en omelett på tre ägg och några cocktailtomater och sedan en riven bödbeta på det. Gotte


Är alltid hungrig resten av dagen när jag tränar på förmiddagen, oavsett hur mycket jag äter innan och efter. Så plockar med mig en rawbite bar till jobbet, längtar efter den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar