tisdag 15 april 2014

Känns som om det inte finns mer..

..att skriva om. Livet består just nu mest av jobb, därefter kommer träning, sedan jobbet med att få igång min foreverbusiness vilket för övrigt går trögt just nu med oseriösa personer som säger att de är intresserade men sen ändrar sig och inte är vuxna nog att säga det utan bara slutar svara på meddelanden osv. Tråkigt. Blir bara att min tid blir bortslösad. Jag är inte intresserad av att jobba med folk som inte är intresserade av att jobba med mig eller forever. Men det verkar vara svårt för folk att förstå. 

Hur som helst, har ingenting att skriva om egentligen. Funderar på att lägga ner bloggen. Skriver mest om ytliga delar av mitt liv, delar som förmodligen inte intresserar särskilt många. Så vad är poängen? 
Antar att jag börjat bli bitter. Hur som helst ska jag strax iväg för ett dubbelpass cx/spinning. Ikväll blir det businessutbildning med forever, ska bli kul i alla fall, aldrig haft möjlighet att gå på någon tidigare. 

Just nu känner jag mest att jag behöver semester. Känner hur energinivån blir svårare att fylla. Behöver få komma iväg, se något nytt, få tid för mig själv. Har bara varit ledig 1 dag i taget några veckor nu, känns inte helt okej. Och snart är det dags att jobba natt igen, mår illa av bara tanken. Mitt jobb sliter på mig. 

Iväg till träningen nu
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar