fredag 11 april 2014

Friday I'm in love!

Bara måste älska fredagar!! Speciellt lediga sådana. 
Tog mig en sovmorgon, så skönt! Men det bästa med lediga dagar är ändå frukosten, idag gjorde jag mig en antioxidantbomb på hallon, blåbär, banan och kolsyrat vatten, supergott! En shot aloe vera gel och två forever daily till det är jag relativt nöjd, mina fiskpiller som saknas, dessvärre är de slut men kommer ett nyss lass på posten ikväll, yay!! De uppmärksamma näringsentusiaster som läser denna blogg tänker nu: men proteinen då? Ni kan vara lugna, svepte en ultra proteinshake till med. Får kompensera med att äta mer protein till lunchen med. 



Just nu längtar jag efter:
Firandet av henkes pappa ikväll
Att mitt senaste foreverpaket ska levereras på posten ikväll
Min brorsdotter och kommande brorsbarn
Sommar, sol, semester
Lön vore också trevligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar