söndag 9 mars 2014

Energiboost till tusen

Vilken härlig söndag det är! Började dagen med produktfrossa i foreverlokalen, var jättebra måste jag ändå påstå, mycket bättre än jag räknat med! De gick igenom de produkter som inte tillhör bästsäljaren och det öppnade verkligen mina ögon för andra produkter än de jag redan använder och gav mig mig nya kunskap om de flesta produkter! Petra och Henke följde med dessutom, kul!

Sedan mathandling för kommande två veckor, tycker ica maxi är fantastiska som satt samma pris på de ekologiska bananerna som fulbananerna. Tänkte skriva vanliga bananerna och hur sjukt är inte det? När man ser de besprutade bananerna som vanliga och de mer naturliga som specialare.


Hade tänkt gå till gymmet därefter men ville inte missa det fina vädret så jag och petra tog en långpromenad runt sjöar a, så skönt i solen, varmt, inga jackor, solglasögon, helt fantastiskt! Som vanligt fylls jag av så mycket energi när jag umgås med petra. Vi snackar om sllt mellan himmel och jord, får ut iriiterande tankar, delar glada idéer, höjer oss själva och delar energi!



Nu kvällsmat, sen gymmet med petra!
Ett skönt bad och sedan film med min kärlek, tack söndagen 9/3 för att du är du <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar