onsdag 26 februari 2014

Haft bättre dagar

Har varit en sån där jobbig dag idag. Känts som om allt, verkligen ALLT, gått emot mig! Är förbannad, besviken och ledsen på framför allt fyra personer, mest två av dem. Har varit en riktig skitdag till följd av detta. Skitvecka egentligen. Ibland önskar jag att jag bara kunde försvinna. 

Jobbet var också jobbigt ikväll, mycket att göra. Men på ett sätt kändes det skönt att gå till jobbet, träffa alla sköna arbetskamrater som förgyller arbetspasset och få lite annat att tänka på, tack!

Utöver jobbarkompisarna är jag även tacksam för Henke, att han finns där och låter mig vara ledsen och förstår varför. Och för Petra för att hon är arg tillsammans med mig när jag behöver.
Och för mamma som lyssnar hur mycket jag än skriker och gråter.

Nu vill jag ju inte att varje människa som läser detta ska ta åt sig.

2 kommentarer:

  1. Tar bara åt mig som en av de fantastiska arbetskamraterna som förgyller din tillvaro B-)

    SvaraRadera