måndag 20 januari 2014

Monday - min dag


Ledig idag efter jobbhelg. Skönt att få sova ordentligt. Stiga upp, dricka lite aloe vera och vatten för att sedan ge mig ut på en promenad åttan runt. Kyligt, lite blåsigt, men med solen som kikade fram lite försiktigt mellan molnen. 



Väl hemma var det dags för frukost. Gjorde min egen gröna juice i råsaftcentrifugen (gillar att den var årets julklapp, trots att jag redan hade en sedan tidigare, men roligt och bra)



*300 gr färsk grönkål
*3 äpplen
*1 banan
*ca 1,5 cm färsk ingefära
*1 citron 

Tog till mig Kristin Kaspersens tips att spara lite av juicen i ett annan glas och blanda i spirulina och vetegräs och dricka för sig, för att sedan kunna njuta av den gröna juicen utan illasmakande men sjukt nyttiga superpulver i. Funkade riktigt bra!!

Till min gröna juice åt jag ett ägg och två aprikoser och sedan en halvliter vatten som vanligt. 

Blir sedan yoga framåt dagen, ska träna mer på mitt huvudstående!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar