fredag 31 januari 2014

Att jag inte skriver så ofta nu

Beror på att jag inte har så mycket att skriva om. Jobbar på som vanligt. Är arg på träningen. Sitter totalt fast, istället för att gå ner så går jag upp, känner att jag blir starkare ja, men fettprocenten vill jag inte växa i, ska träffa PT-Johan och reda ut problemet. Lagt om kosten och träningen nu och ser om det hjälper. Kalipermätning på måndag, förhoppningsvis är det inte så illa som jag tror. 

Nattjobb inatt, om jag ändå fick slippa!! 
Men först ska det bli träning, spinning och... Bodypump! Har inte kört bodypump på evigheter. Slutade med det när jag upptäckte att gymmet var effektivare. Spinningen har också kommit i skymundan sedan dels jag började jobba oregelbundet och sedan ännu mer när min favoritinstruktör gick på gravidledighet. Försöker komma tillbaka till spinningen, utan den blir det ytterst lite konditionsträning i mitt liv, orsaken till viktuppgången?

Ha en skön fredagkväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar