tisdag 3 december 2013

Saknar träning

Dåligt med träning sista tiden, var iväg hela helgen, igår gick jag visserligen en milslång powerwalk, idag var tanken gymmet. Dessvärre kände jag mig helt utmattad när jag kom hem från jobbet, benhinnorna värkte sedan promenaden igår och hostan har blivit värre. Illa! Hoppas på att kunna börja köra på igen imorgon. Har en tid bokad med PT-Johan på fredag, vill inte ställa in den, men som han sa så är det bättre att ställa in än att slösa tid och pengar på det om kroppen ändå inte fixar det.

Istället passade jag på att julpynta lite, handla mat, göra matlådor, tvätta bilen och tvätta alla kläder. 

Tänka att dessa två blev ett sådant sött resultat:

Nikos pappa Honda

Och

Nikos mamma Milena

Blev till

En ruskigt söt men väldigt konstig Niko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar