torsdag 5 december 2013

Hemsk blev bra

Haft en riktigt jobbig dag på jobbet, allt som kunde skita sig sket sig! Gick hem och var riktigt ledsen och arg och kände bara att detta är fel! Jag vill inte vara sjuksköterska längre! Det är skönt att jag vet att det är tillfälligt, det blir bättre!

Det jobbiga vände sedan när jag la mig på massagebänken hos min massör för ytterligare en omgång utdragningav mina stressade axlar. Ont som tusan gör det att lösa upp dem men så skönt efteråtnär man känner hur låsningarna försvinner och kroppen blir lättare, rörligare och framför allt slutar göra ont! 

Därefter var det dags för julbord med arbetskamraterna, jättetrevligt! Dagen kändes bättre efter att få träffa dem, så skönt att kunna koppla bort det jobbiga som hänt under dagen och bara slappna av med dem, härliga arbetskamrater förgyller dagarna utan tvekan

Nu ligger jag i sängen och slurpar vatten ur min 1-liters Lorna Jane vattenflaska och laddar inför morgondagens tidiga träff med PT-Johan! Sov gott alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar