söndag 22 september 2013

Söndagsmys

Började dagen på dåligt humör, eftersom att mina spinningskor krabbade, löste problemet ich vips så blev allt bättre eftersom. 
Körde ett grymt bra spinningpass med en av de bästa instruktörerna emma. Kände att kroppen var sammarbetsvillig och lät mig driva på som jag ville. 

En dusch senare sitter jag nu hos mamma och pappa. Har precis tagit en skön promenad i höstvädret med låtsassyster/svägerska Åsa och mitt lilla hjärta Sanna i vagnen. Gick till stallet för att Åsa skulle fixa några papper, pratade lite om att prova på ridningen igen för att se om jag vill starta med det igen, har saknat det som tusan och så länge jag kan pussla ihop det med jobbet och ekonomin (satans dyrt med hästar) så vill jag börja rida igen, och gärna få upp henke på en häst med, hihi.

Ha en bra söndag alla! Nu vankas det söndagsmiddag för min del!





1 kommentar:

  1. Gillar Sannans tröja. Bra start på livet och vilka fantastiska föräldrar flickan har.

    SvaraRadera