fredag 13 september 2013

Ouch!

Dålig på att uppdatera märker jag. Bli väl så när hag bara jobbar och tränar mer eller mindre.

Hur som helst sitter jag nu i soffan, nyduschad efter ett crossfitpass. Gick sådär idag, kroppen kändes tung och stel och inte alls sammarbetsvillig. 
Körde ett grymt bra och hårt dubbelpass igår där jag dessutom ökade vikterna på nästan alla muskelgrupper. Kroppen är väl trött och inte fullt återhämtad från det än. 


La mig på spikmattan. Skönt för ryggen, hjälper inte nacken. Är så stel och har ont i nacke och axlar efter all träning senaste månaderna. Idrottsklinikens sjukvård/rehab reception är ju djälvklart stängd idag så ingen massage tillgänglug. Tur att jag mamma som kommer hit efter jobbet och masserar mig med heat lotion och msm gel, fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar