måndag 8 juli 2013

En skvätt aloe vera

Godmorgon alla!! Var länge sen jag skrev, har jobbat 6 dagar förra veckan men mycket att göra på jobbet, kärmor fyllde år, kattungar, träning osv. 

Ligger fortfarande i sängen, har varit uppe en liten runda och tagit mig en skvätt aloe vera juice, så har den möjlighet att jobba sig in i systemet ordentligt innan all mat beblandar sig med den i magen. Tidigare drack jag forever livings original aloe vera men lärde mig inte gilla smaken riktigt, så gick över till deras "berry nectar" istället, samma grej fast smaksatt med tranbär och äpple, och är fast, jättegod och känner att den är bra för min kropp! 

Idag blir det till att ligga i solen och läsa min nya bok, bedragen av katerina janouch, so far so god! Och ikväll blir det allsång i Linnéparken med Petra, rosé och jordgubbar, måste bara älska sommaren!

Ha en fin solig dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar