lördag 22 juni 2013

Urusel träningsvecka

Fy skäms på mig! Haft en riktigt dålig träningsvecka!! I måndags hade jag vilodag för att jag hade haft en bra träningshelg innan och dessutom var öm i kroppen efter söndagens crossfitpremiär, tisdagen ingen träning på grund av att jag var sjukt opepp och inte lyckades sparka mig själv till gymmet och så hade jag ont i höften. 
Onsdagen firade jag min brorsdotter. Torsdag gick jag promenad (ont i höften u slutet av promenaden) och sen gymmet på kvällen, jättebra gymsession i alla fall, var grymt nöjd med mig själv därefter!
Fredag=gymmet stängt, midsommarafton, lördag=gymmet stängt, midsommardagen, söndag, SKA träna!!!

Har dessutom jobbat mån, tis, ons, lör och även imon.

Det är okej att ha en dålig träningsvecka, speciellt med tanke på att jag tränat 4-5 dagar/vecka sedan i december, och att jag höll igång genom alla praktiker även då jag pendlade 12 mil varje dag till praktikplatsen. Därför är jag inte arg eller besviken på mig själv. Det är okej. Det kan till och med vara bra då min kropp fått tid att återhämta sig ordentligt. 

Men nästa vecka är det på att igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar