lördag 29 juni 2013

Frukt to go!

Detta kommer låta lite konstigt...

Men min brorsdotter Sanna brukar dricka ekologiska, 100% fruktbaserade, smoothies från små förpackningspåsar med en liten pip att dricka ur. Hon älskar dem och jag blev lite nyfiken på att smaka ifall de verkligen var så goda. Så sprang jag på dem i en butik och två påsar slank ner i min varukorg. 

Och vet ni? Absolutely delicious!! 
Smakar gott! Innehåller bara frukt! Ekologiskt! Smidiga förpackningar att ta med sig och bara en massa fördelar!
Perfekt litet mellanmål att ta med sig inför tillfällen då sockersuget sätter in!

Ja jag vet att det finns smoothies på flaska för vuxna, men dem för barn är ekologiska och finna i fler smaker så varför inte! Gillar den med jordgubbssmak, gotte! 

Som sagt, låter lite konstigt men det är egentligen bara mosat frukt, inga konstigheter!


2 kommentarer:

  1. Haha har aldrig provat men Linus favorit är den gula med banan;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha förstår varför barn gillar dem, köp en till dig själv med nästa gång du handlar till Linus ;)

      Radera