torsdag 30 maj 2013

Med risk för förutfattade meningar..

Vill bara poängtera att jag utgår från mig själv just nu.
Hör flera i träningssalen, som i väntan på att trippelpasset ska dra igång, pratar om att det är vansinne att träna när det är så varmt och skönt ute, men hörtni då ska jag tala om för er varför det är bra!!
Förrutom att det är mindre folk på gymmet.. Jo för att när det är varmt och skönt vill många sola och bada, och för att kunna njuta fullt ut i solen är det ju en jäkla fördel om man är nöjd med sin kropp, eller så är det för mig i alla fall, förra sommaren vägde jag 6 mer kilon än jag väger nu, kände mig helt fel i min kropp då, tyckte det var jobbigt att behöva vara i bikini i kroatien exempelvis, just för att dem 6 extra kilorna inte var jag, jag funkade inte i dem.. Nu, snart ett år senare, minskat 7 kg i fett och ökat 1 i muskler, ca, inga exakta muskelviktsvärden, vilket betyder att jag är tillbaka i min normalkropp plus att jag gjort den ännu lite ättre och trivs skitbra!

Därför går jag till gymmet trots fint väder, för att kunna njuta fullt ut alla andra timmar ute i solen under dygnets timmar. 

Sen är vi alla olika, men en trivsam kropp funkar bäst för mig, och jag trivs som jag är nu. 

Ha det bra alla, nu ska jag köra skiten ur mig på bästa passet ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar