måndag 1 april 2013

Måndagmorgon!

Röd dag idag, så måndagmorgonen gör inte så mycket eftersom jag ändå är ledig! Imorgon har jag dock ergonomiexamination i skolan och på onsdag drar praktikperiod 2 igång. 5 veckors pendlande till ljunby, dåliga busstider, innebär att jag inte är hemma förresns 20 över 6 på kvällarna, vilket i sin tur leder till att jag missar båda mina favoritträningspass, och detta resulterar i en sur nea! Får spendera mer tid på gymmet istället. Och förhoppningsvis drar 10k triven igång snart. 21k triben är redan i full gång.

Idag ska jag i alla fall plugga och handla mat inför de kommande två veckorna.

Igår var jag och henke hemma hos mina föräldrar och fixade med lite hemlisar (inte samma hemlis som jag nämt innan). Och sen kom kim, åsa och väldens finaste brorsdotter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar