måndag 22 april 2013

Härligt trött

Ikväll är jag sådär skönt trött som jag önskar att jag vore varje kväll, det är bästa beviset på att jag har jobbat på ordentligt under dagen trots att jag bär på en massa extra energi (sen jag la om mina kost- och motionsvanor för några månader sedan). Klockan ringde vid 05.20 i morse, trandporterat mig 12 mil totalt till och från praktiken, heldag på praktiken, ett hårt intevallpass på spinningen, skrivt skolarbete osv (längtar tills arbetet är färdig så att jag kan hugga in på boken jag lånat av linnéa, mer om den när jag läst den), nu biggest loser sen sova!

Vilka bra dagar jag verkar ha när jag läser de senaste inläggen, blir nästan irriterad på min egen energinivå och positiva attityd, vill förtydliga att även jag har mindre bra dagar men då är jag ofta så trött och deppad att jag inte orkar skriva på bloggen. Men jag har kommit långt sen min depression förra året, jag är tillbaka på banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar