måndag 25 mars 2013

Yollibox och ett svettigt spinningpass

Kommer ni ihåg att jag pratade om yollibox, frozen yoghurt, för ett tag sedan? Till min stora glädje har dessa underverk börjat säljas på maxi nu! Köpte med mig en box med jordgubbssmak, helt fantastisk!! Smaken var frisk och känns definitivt som en vinnare i min frys!

Förrutom att testa yollibox juicy red strawberry har jag varit på ett spinningpass med favoritinstruktören, passet gick grymt bra idag, kroppen kändes pigg och pulsen var villig att samarbeta med min vilja. Blev ordentligt svettig och sådär härligt slutkörd. Bästa konditionspasset på länge. På ett ställe under passet kunde jag inte hindra ett leende från att spricka upp mellan de fokuserade, sammanbitna ansiktsuttrycken, underbara spinning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar