söndag 17 mars 2013

Frisk!

Nu är jag frisk, eller ja, har varit det sedan i fredags då jag äntligen kunde gå till praktiken igen!

Hur som helst spenderade jag och henke kvällen hos hans föräldrar igår. Sebbe var hemma från göteborg så vi åt escargot, ja sniglar, gott! Vin och kortspel, jättemysigt! Och idag har vi varit uppe och ätit frukost där med, macke och linnea var också med, bara ida som fattades.

Idag är en sån dag då jag bara mår allmänt bra, livet känns lätt och jag är lycklig. Solen lyser, jag är nära examen, ytterliggare ett arbete har lämnats in, varit socialt, pratat om dommarplaner, öland med marcus och linnea, och en vinterresa med sebbe och ida, sen våfflor hos manma och pappa och förhoppningsvis kommer kim, åsa och lillälsklingen Sanna, som jag saknat henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar