tisdag 12 mars 2013

Adidas tribe!!

Har signat upp mig på adidas tribe, bli coachad och peppad att springa 1 mil, vilken är ett av mina träningsmål detta år!

Fanns att välja på 10 km, 21 km och 30 km. Egentligen hade jag velat signa mig på 21 km och då vara med i Julia Fors tribe, men kände att det skulle vara att ta mig vatten över huvudet, dels för att jag aldrig varit en löpare, tycker inte det är kul helt enkelt. Och dels för att jag inte sprungit längre än en halv mil innan jag tröttnat tidigare. Istället kommer jag att springa i Petra Tungårdens tribe, känner inte till henne sedan tidigare men det blir nog bra!
Musse Hasselvall leder 30 km triben.

Försöker ändra på detta av flera skäl. Vill gilla löpning så att jag kan träna lättare när jag är ute och reser och de dagar då det inte finns något tilltalande spinningpass. Och så finns det ju så snygga löpkläder, hihi!!

Om du är sugen på att joina, kolla in
https://adidastribes.com/
Eller
http://bloggar.aftonbladet.se/wellness/2013/03/join-my-tribe/#dsq-form-area

(För övrigt ligger jag hemma och mår fåligt, vinterkräksjukan verkar det som, usch!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar