söndag 20 januari 2013

Veckoslut

Godmorgon! Ligger fortfarande i sängen och har det skönt. Veckorna går otroligt fort och det är redan söndag igen, imorgon är det en hel vecka sedan jag jobbade sist, kan ju undra vad jag gör hela dagarna egentligen. Imorgon startar en ny kurs, handlar om organisation och ledarskap. Ska bli rätt skönt efter 15 veckors c-uppsats och forskningsmetodik. Därefter ska jag på en ssk-träff för oss som snart är färdiga.

Hur som helst har helgen varit bra. Började den redan vid lunchtid i fredags när jag och mia pluggat klart för dagen. Började helgen med ett varmt bad med mjukgörande olja och tända ljus eftersom jag var stelfrusen efter att ha tagit mig hem från skolan. Var länge sen jag badade, det var grymt skönt och jag är väldigt nöjd med att ha badkar. Skulle välja det över dusch i alla lägen.

Igår var jag och två av ssk-kompisarna och tränade på idrottskliniken eftersom en tredje ssk-kompis höll i passet och det var öppet hus, gratis träning säger man aldrig nej till. Det var weightstep/boll som gällde. Träningsvärk idag! Härligt, var länge sen det kändes något i vaderna och triceps.
Och Natha är superduktig som instruktör, kul att gå på hennes pass! Trots att det innebär att jag sviker mitt vanliga träningsställe, ja det vanliga stället får ju åtminstone betalt för min träning där så så farligt är det ju inte. Hur som helst blev vi fotograferade igår för ik:s facebooksida, får se om de lägger upp bilden eller inte, kul i alla fall! Om det kommer upp så publicerar jag den här senare.

Ha en fortsatt bra söndag! Idag blir det styrka pä gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar