tisdag 15 januari 2013

Long time

Hej alla, var länge sen jag skrev nu, har haft fullt upp känns det som. Hur som helst så flyter livet på, har spenderat dagen med mia, har förberett torsdagens opponering, tog en paus mitt i för att möta upp de andra ssk-kompisarna för lunch på café delux. Blev veggo för mig idag, svamp och getostfyllda quesadillas med het bönsallad och krassecreme, sjukt gott!

Efter plugget träffade jag petra och vi gick 8:an, var skönt att komma ut och få peata och promenera samtidigt ute i snön.

Sen blev det mat och därefter styrka på gymmet med henke, var en bra dag idag, dagsformen var på topp och känner mig riktigt nöjd idag! Kanske beror på att jag premiärtränade mitt nya linne! Väl hemma blev det min hemmagjorda nyttiga glass som jag berättat om innan, lyxade till den med lite blåbär idag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar