fredag 25 januari 2013

Italiensk afton

Har myskväll med henke, har tagit en tripp till det italienska köket ikväll. Canneloni med spenat och gorgonzola fyllning med tomatsås över och sallad till.
Till efterrätt blev det gino, chokladgratinerad frukt. Gjorde den på banan, jordgubbar och kiwi, ska egentligen vara vit choklad över men det blev 70% mörk choklad istället. Eftersom jag älskar vit choklad så hade jag smällt i mig den innan jag hunnit riva den över frukten, så köpte mörk istället, det begäret kan jag ju kontrollera i alla fall ;)
Så in i ugnen en liten stund så chokladen smälter, sen blir det grymt gott.

Kört step med natha, sanna och th idag, natha skulle testa sina nya koreografier på oss, en lätt och en mer avancerad variant, kul som vanligt, skönt att få träningengjort tidigare på dagen!

Ha det bra alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar