måndag 28 januari 2013

Dålig dagsform

Då var jag där åter igen, spinningsalen, i väntan på att passet ska dra igång. Dessvärre var det en dålig träningsdag. Börjar med att passet byter instruktör från min favorit till en jag aldrig ens sett förr. Ett annat pass hölls precis innsn mitt vilket gör att luften i spinningsalen är varm, kvalmig och luktar massor av gammal svett. Kör med pulsklocka dom inte alls stämmer överrens med min upplevda ansträngning trots stt jag ställt in den exakt som igår (och få funkade det utmärkt). Pulsen ville inte som jag. Kopplar bort pulsklockan, trots allt är det den personliga upplevelsen som är väsentlig och inte några siffror på en skärm. Drar slutsatsen att det var den dåliga luften i spinningsalen kombinerat med att jag inte hunnit återhämta mig ordentligt sen gårdagens intensiva 90-minutare (som för övrigt gick sjukt bra). Nya tag imorgon, då blir det styrka. Låta cardion vila lite.

Har sett på we are marshall ikväll. Förbannat bra film, lipar varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar