söndag 16 december 2012

Lillejul

Kan inte sova, är sjukt pigg, jobbigt, speciellt eftersom henke ska upp tidigt imon och måste sova..

Hur som helst har vi firat lite jul hos mamma och pappa idag eftersom min ena brorsa och hans tjej och världens finaste brorsdotter firar hos svägerskans föräldrar i år och min andra svägerska är hos sina föräldrar. Så vi fick fira idag då alla kunde vara med istället. Vi har alltid "secret santa" i min familj och detta året hade henke fått mig, fick träningslinnet "strong is the new skinny" från fitnessguru som jag pratat om jättelänge och en rosa shaker, blev jätteglad! Själv hade jag min brorsa adam, han fick 6 whiskyglas och en flaska famous grouse whisky.

Sen så hade ju alla självklart köpt till lilla snuttan, en massa leksaker, av mig och henke fick hon en gåvagn med en massa saker på som kunde snurran och fixas med osv. Slutade med att jag och adam satt med vår brorsdotter och lekte på golvet, mys!

Btw, har glömt lägga upp bild på mina nya älsklingar, jeffrey campbell lita spikes! Love at first sight



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar