fredag 16 november 2012

Sjukt opepp..

..på att sova. Har ingen lust helt enkelt, är varken trött eller pigg, vill ligga och läsa allra helt just nu men ska upp tidigt imon. C-uppsats-relaterat plugg hos mia och senare ska vi ha det första mötet med vår handledare, spännande!

Juat nu längtar jag dock till imorgon kväll då det blir mys med Petra, bestämde oss för att hoppa festandet och ta det lugnt i badtunnan i hennes trädgård istället, inte helt fel! Länge sen vi gjorde något bara hon och jag på kvällen. Hon bor ju kvar i samhället vi växte upp i så det ska bli kul att gå en promenad där och se om allt är sig likt. Vet att mitt barndomshem inte är det i alla fall.

Träningen går bra, har kört 5 pass hittills denna vecka. 3 spinning, 2 cx, gymmet har blivit lidande eftersom henke ligger hemma och är sjuk. Ingen ursäkt för mig att inte gå dit visserligen men det är roligare att gå dit tillsamans så jag kör extra hård kondition istället. Tar hand om mitt hjärta.
Imorgon blir det vilodag, med promenader istället (stegräknaren är min bästa vän på vilodagarna) men på lördag och söbdag kör vi igen på växjös nyaste träningsanläggning, gratis träning med sjukskötersketjejerna tackar man inte nej till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar