söndag 11 november 2012

Lat helg

Helgen skulle spenderats med dubbelpass på lördagen och 90 minuters spinning på söndagen, men vad gjorde jag istället? Ingenting! Vsr alldeles för trött på lördagmorgonen då drog mig ur i sista minuten! Och idag så var jag seg efter gårdagens fest. Inte bra. Tog ett steg bakåt på träningsfronten. Får ta igen det ordentligt nu i veckan som kommer.

Hur som helst har det firats fars dag här idag, först firade vi med fika hos henkes föräldrar, sedan med middag hos mina föräldrar. Massa mys med min brorsdotter blev det också, lilla gosan, som jag saknat henne! Och så stor hon börjar bli, gamla faster hänger inte med!

Igår var drt dom sagt fest, första personen däckade vid 10 och securitas kom, sen dog festen lite och drt blev mer häng. Men fick i alla fall fira min älskade vän petras födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar