fredag 9 november 2012

Effektiv dag

Vilken härlig dag det blev, började visserligen med tenta, mindre härligt men skönt att den är över. Och det kändes bättre än väntat men får se huruvida det hjälper.
Därefter blev det lite efter-tenta-fika med tjejerna hemma hos natha, jättemysigt, skönt att krypa ner i hennes soffa med en filt, tända ljus, te och massa prat!

Mamma ringde och frågade om vi skulle luncha. innan kag sprang upp till henne på jobbet så köpte kag mig mina efterlängtade träningsbyxor och ett linne, bild kommer eventuellt senare. Sen så det blev kalkon på "hemma hos oss" gott!

Nu är jag hemma och myser lite innan jag ska bege mig till ett dubbelt träningspass och ikväll blir det bio med sanna, herregud jag har ju fullt upp! Som det ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar