tisdag 2 oktober 2012

I need shopping!!

fy vilket grått och tråkigt väder det är, kan ju inte påstå att jag känner mig så lycklig när jag tittar ut! Hela dagen har jag dessutom försökt få mig själv till att plugga men nej, det var tydligen meningslöst att försöka. Det är det enda som är dåligt med sommarlov, att man kommer ifrån pluggandet och det känns så fruktansvärt tråkigt att behöva börja igen! Ett år kvar, sen kommer jag inte att behöva spendera hela min tid med att plugga, sen jobbar jag, men då lär jag väl gnälla över det med eller vad tror ni? Hur som helst är jag på shoppinghumör (som alltid). Känner att jag behöver lite nya kläder för liva upp vardagen. Främst toppar och stickade tröjor, har visserligen shoppat mer detta år än jag gjort sammanlagt tidigare år i mitt liv men all denna shopping ger ju bara mersmak. Och att sitta och kolla igenom Styleby och Nelly Magazine och liknande tidningar dämpar ju inte precis suget. Men jag får hålla mig. Måste spara pengarna tills Stockholm i helgen. Ska blir så skönt att få komma iväg ett tag. Trots att jag måste skriva min examinationsuppsats i bilen på väg upp till stockholm så ser jag fram emot helgen. Bästa shoppingen detta året var ju så klart den i New York, det allrs bästa är att all shopping inte syns riktigt på bilden då toppar och annat ligger staplade och skymmer varandra, det var en bra vecka!
Ikväll ska vi hur som helst hem till mina föräldrar på lite mat och en uppfräschning av mitt hår, behövs nu, utväxten ser fruktansvärt ut, ett bra tecken dock då jag sparar för att få ännu längre hår, ska ge mig på det där med ett hårsvall. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar