onsdag 31 oktober 2012

Dags att gå och lägga sig

Vi har nu haft två dagars betygsgrundade dagsr, opponering av två c-uppsatser igår och redovisning av våra kvalitativa intervjustudier idag. Utöver det så har ju tiden givetvis bestått av en hel del plugg inför nästa veckas tenta.
Och ikväll har jag läst ut den första biografin om prostatacancer inför min och mias c-uppsats. Känns som om jag är på banan men bäst att inte säga för mycket!

Hur som helst blev det sushi hos svärföräldrarna efter dagens träning. Så sjukt gott! De andra skulle äta krabblåda vilket jag inte direkt gillar men jag hade gått med på att ge det en andra chans, men min kärmor (nya ordet för svärmor) hade varit så snäll att hon köpt sushi till mig! Taaack!! <3
Sen tittade vi på en film och drack te där med, mys.

Nu är det dags att sova så jag orkar med morgondagens tentaplugg, så att jag inte somnar i soffan med niko i famnen som jag gjorde idag när jag skulle plugga. Sen ska jag träffa bästaste petra! Så länge sen vi gjorde nått hon och jag, längtar!

Puss och kram! Sov sött och dröm om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar