torsdag 30 augusti 2012

Torsdagsmorgon

Godmorgon!

Inget vidare väder idag verkar det som, är dock inte däker eftersom jag inte klivit ur sängen än.
Igårkväll fick jag ett mail från posten att mitt paket har anlänt till dem och nu är på väg till mig. 2 dygn innan dess fick jag mail från nelly.com att mitt paket gått iväg från deras lager. Så min tanke är: vart har mitt paket befunnit sig de två dygnen från det att det skickades från nelly till att det kom till posten? Två dygn är ju ändå rätt många timmar.
Jaja okej jag gnäller, är bara i rig att få mina paket. Har beställt två eftersom man av någon anledning inte kunde använda sig av två presentkort i samma order. Varför inte liksom? Korkat egentligen. Det kan man ju i alla andra butiker?? Så eftersom de hade en kampanj med fri frakt när jag beställde så gjorde jag två beställningar med mina presentkort så att jag ändå fick de kläderna och assessoarerna jag ville ha för mina presentkort.

Får väl se vad dagen vjuder på idag. Ska fortsätta läsa min bok, kanske göra några smycken om inspirationen finns framme. Kolla på sex and the city såklart och kanske en promenad.
Njuta av den sista ledigheten med andra ord. Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar