fredag 10 augusti 2012

Lagar mat för en hel armé

Lagar mat för fullt här hemma inför morgondagen då vi ska fira min födelsedag med familjen och henkes familj! Ska bjuda på pajer, kantarellpaj, spenat och salamipaj och tacopaj, sallad med olika dressingar. Vin, och öl. Sen tårta senare på kvällen såklart!

Idag har jag jobbat min sista dag på sommarvikariatet på vårdcentralen men har fått en ny anställning där via resursenheten så jag kommer tillbaka dit, har trivts väldigt bra där! Och sen har jag även fått en resursanställning på ortopedavdelningen på lasarettet där jag hade min senaste praktik!

Ikväll ska jag eventuellt hem till en klasskompis och träffa sjuksköterskevännerna, så kul, har inte träffat dem på evigheter! Imon blir det öland med bästa petra innan födelsedagsfirandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar