torsdag 16 augusti 2012

ARG! och sen en tripp till Helsingborg

gaah blir så arg!! Har ett presentkort på 200 spänn på en hemsida som säljer smycken av olika slag. Hittar ett jättesött armband som kostan precis 200 spänn, kan jag använda mitt presentkort? NEJ! För hemsidan kräver att man betalar minst 150 kr utöver presentkort och rabatter av olika slag för att kunna köpa, så jävla onödigt! Och med tanke på att jag mer eller mindre är pank fram tills nästa lön har jag ingen lust att lägga ut 150 spänn på något jag inte vill ha bara för att jag ska få en annan sak som jag vill ha. Och för att tillägga lite så kan jag berätta att denna hemsida har väldigt dyra prylar (runt 1000-lappen) så att jag överhuvudtaget hittade ett armband för 200 är lite av ett mirakel. och att då hitta något för 150 spänn är rent omöjligt har jag märkt. Plus att det mesta som överhuvudtaget ligger under 200 kr ligger på... 149 spänn! och det accepteras inte eftersom det är 1 kr mindre än 150 som ju var kravet. Så alltså måste jag köpa nått mer eller något dyrare. Fy fan vad sugit att man inte ska kunna utnyttja sina presentkort som i vanliga butiker. Varför ska denna butik vara så jävla märkvärdig? Och med det sagt kan jag berätta att jag varit i Helsingborg med min lilla kisse Okzi idag, skulle kola upp hjärtat osv på henne, helt normalt visade testerna. Och duktig som hon är var det inga problem, eller ja hon blev sur, pep och vred sig en del när hon tröttnade på att ligga still men under blodproverna osv sa hon inte ett ljud. Duktig flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar