tisdag 31 juli 2012

Tisdag

Har jobbat hela dagen, har inte varit en bra stickdag för mig, har ju lyckats men inte haft samma flyt som jag brukar med blodprover, men annars har jag haft det bra. Tagit lite ekg och suttit i kassan osv.. Sen jobbade henke en bit från vårdcentralen idag så vi lunchade tillsammans, mys!

Sen var jag lite spontan och gjorde en sen ansökan till en kurs om smärta på universitetet i höst, intressant. Kommer jag in så får jag avgöra då om jag tackar ja eller inte. Som sagt var det en spontan grej så.. Fast när jag sökte sjuksköterskeprogrammet tänkte jag också att jag tar ställning till om jag vill eller inte när beskedet kommer men då var det inget snack om saken när jag väl kom in, kunde bara inte tacka nej, risken är väl att det blir så igen.

Hur som helst är vi hos mamma och pappa nu för henke behövde klippa sig, så blev det lite mat med. Sen ska vi hem och mysa framför en film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar