söndag 15 juli 2012

Söndag

Morgonen var hemsk, kom knappt ur sängen efter gårdagens födelsedagsfest hos André, men kul hade vi!

Dagen gick och vi låg i soffan och undvek hastiga rörelser. Sen skulle vi fika hos henkes farmor och efter lite kaffe och tårta kände vi oss bättre så vi åkte och småhandlade lite inför kvällen och träffade min ena storebror och svägerska i butiken.

Sen åkte vi hem till min andra storebror och svägerska för att mysa lite bebis. Så hon hamnade i min famn och kräktes lite, skrek lite när hon tappade nappen men överlag så låg hon bara och tittade på mig när jag pratade med henne och så såg hon bara så där underbart söt ut! Sen somnade hon i min famn, gullunge!

Sen åkte vi hem, gjorde hemmagjord pizza och kollade på en film. Bra dag!
Nu ska jag läsa lite i min bok och fortsätta kela med okzi som placerat sig på min mage. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar