onsdag 18 juli 2012

Kvalitetstid med bästa Petra

Ikväll var det tänkt att vi skulle ha en riktig tjejkväll med alla de vanliga tjejerna. Dessvärre var det bara jag och Petra som kunde, men vi hade lika trevligt som vanligt. Gick ut och åt tillsammans och drack lite vin (jag) och cider (petra). Pratade en massa om dåtid, nutid och framtid. Sen kom det ett fyllo som började snacka om att han byggt ett biotum för 60000 i sin lägenhet. Okej... Sen när vi lyckats skaka av oss honom kom någon random kille och började snacka och fråga hur länge vi skulle vara där osv och helt plötsligt skulle han hämta en kompis så skulle vi dricka tillsammans, petra och jag tittade på varandra med samma tanke "spring". Varningsklockorna ringde, något kändes fel. Så vi svepte våra glas och stack fort som fan.

Petra kläckte kommentaren "alltså utstrålar vi nått eller?" vi asgarvade åt hela situationen. Kändes otäckt men komiskt. Men det var en rätt minnesvärd kväll. Länge sen jag och petra gjorde något tillsammans, bortsett från att träna såklart. Och det är härligt med lite kvalitetstid med petra, känner mig alltid så glad efteråt. Alla borde ha en vän som petra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar