söndag 24 juni 2012

Regnig söndag

Konstant regn mer eller mindre hela dagen, tråkigt, fast samtidigt rätt mysigt då man får en anledning att ha en mysig hemmadag med en massa filmer med henke.
En tur till gymnet hanns med på förmiddagen också, körde kondition idag, gick bra till skillnad från i lördags då jag knappt hade motivation till att förflytta mig mellan sängen och soffan!

Nu ikväll har vi sett på film, gått en timmes promenad och sen lagt oss och läst bara, har tagit lång till att ta mig igenom Ann Heberleins bok "jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Har ju visserligen haft några avbrott under tiden. Planerar att läsa ut och lämna tillbaka den på biblioteket imorgon så att jag kan påbörja mina nyinköpta böcker från new york! Fifty shades trilogin och sex and the city boken.

Ska försöka sova nu och se om jet lagen vill lägga av att bråka med mig, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar